Gmina Międzyzdroje
Zamawiający
Ogłoszenie nr 540188657-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Międzyzdroje:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 586338-N-2019
Data: 14/08/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Książąt Pomorskich  5, 72-500  Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (url): bip.miedzyzdroje.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów z urządzeniem hakowym .Wymagane świadectwo homologacji dla skompletowania pojazdu. Wymagania dotyczące pojazdu: Rok produkcji : 2019; Dopuszczalna masa całkowita: 13000-14000kg; Kabina 3 osobowa; Radio z USB; Regulowana kierownica; Pneumatyczny fotel kierowcy; Elektrycznie sterowane szyby; Sygnalizacja biegu wstecznego; Poduszka powietrzna kierowcy; Blokada tylnego dyferencjału; Podgrzewane i elektrycznie terowane lusterka boczne; Lampa stroboskopowa (belka) na dachu kabiny; Tylne białe światło robocze zamontowane na kabinie (szperacz); Wspomaganie układu kierowniczego; Tachograf zalegalizowany; Zbiornik paliwa 80-100 litrów zamykany korkiem na kluczyk; Układ hamulcowy dwuobwodowy ze wspomaganiem podciśnieniowym, z układem ABS w pełni pneumatyczny, hamulec parkingowy na tylną oś; Obręcz koła i opony w rozmiarze właściwym do obciążenia pojazdu, tylne koła podwójne; Pojazd winien być przygotowany do montażu czołownicy; Błotniki osi tylnej; Boczne listwy ochronne , chroniące rowerzystę i pieszego przed dostaniem się pod koła pojazdu; Listwy ochronne chroniące nadproże; Koło zapasowe zamontowane z boku, kliny pod koła , podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy; Silnik pojazdu: minimum 240KM ; wysokoprężny, rzędowy, czterocylindrowy , szesnastozaworowy , spełniający normy emisji spalin EURO VI, pojemność 4500-6000cm3; Skrzynia biegów manualna 5 lub 6 biegowa + 1 bieg wsteczny; Przystawka odbioru mocy o odpowiednim przełożeniu i wydajności dla urządzenia hakowego i dźwigu samo załadowczego; Zabudowa nadwozia urządzeniem hakowym: Nominalna moc załadunkowa 7t/8t; Kontenery: długość - od 2600-3600mm(4000mm), szerokość kontenera - max 2500 mm; Wysokość zaczepu – minimum 1200 mm; Ciśnienie robocze: max 25 MPa; Długość urządzenia: minimum 3720mm; Sterowanie: mechaniczne z kabiny kierowcy; Materiały: rama nośna oraz profile urządzenia wykonana z wysokogatunkowej stali o podwyższonej wytrzymałości; Hydrauliczny rozdzielacz;. Teleskopowane ramie główne; Dwa siłowniki główne; Rolki o szerokości zapewniającej stabilność prowadzenia kontenera; Zbiornik oleju hydraulicznego; Blokada hydrauliczna kontenera wewnętrzna; Łożyskowanie wysuwu haka urządzenia na ternamidzie, co zapewnia wysoka trwałość i bezobsługowość (nie wymaga smarowania); Pompa hydrauliczna; Pojemnik na siatkę. Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyda wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące pojazdu , w tym: instrukcja w języku polskim. Gwarancja - na cały pojazd co najmniej 24 miesiące bez limitu kilometrów Podjęcie napraw w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie licząc czasu w dniach ustawowo wolnych. Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie licząc czasu w dni ustawowo wolne. Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie na koszt wykonawcy. Koszt transportu do zamawiającego ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania , przeglądów pojazdu w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego. Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o którym mowa powyżej, obejmuje koszty dojazdu, robocizny, materiały eksploatacyjne ( filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowanych serwisów i przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem. Oferowany przez wykonawcę samochód powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne , jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełniania formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Okres leasingu — 60 miesięcy 2) 60 równych miesięcznych rat leasingowych; wysokość miesięcznych rat leasingowych po podpisaniu umowy będzie ulegać zmianom stosownie do zmian stopy procentowej WIBOR 1M ( część odsetkowa rat będzie zmienna, obliczana w oparciu o stały % stawki Leasingodawcy ), 3) Opłata wstępna 10 % wartości netto przedmiotu zamówienia płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru, 4) Opłata przygotowawcza ( jeżeli wystąpi )- zgodnie ze złożoną ofertą, płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru 5) Opłata końcowa ( jeżeli wystąpi ) – zgodnie ze złożona ofertą, płatna w terminie ostatniej miesięcznej raty leasingowej 6) Podatek VAT, płatny w całości, z góry przy pierwszej racie leasingowej, bezpośrednio po wydaniu przedmiotu umowy, nie później niż 30 dni od daty wystawienia faktury VAT . Po wydaniu przedmiotu umowy Leasingodawca wystawi fakturę VAT, w której naliczy podatek od ustalonego na dzień wystawienia faktury wynagrodzenia Leasingodawcy netto obejmującego opłatę wstępną, miesięczne raty leasingowe, opłatę przygotowawcza i opłatę końcową. 7) Waluta leasingu – polski złoty 8) Preferowany termin płatności rat leasingowych – w 15 dniu każdego miesiąca 9) W okresie trwania umowy leasingu Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela. 10) Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingu i po zapłaceniu przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy przedmiot leasingu staje się własnością Zamawiającego. 11) Opłata za przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu wynosi 1zł.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów z urządzeniem hakowym .Wymagane świadectwo homologacji dla skompletowania pojazdu. Wymagania dotyczące pojazdu: Rok produkcji : 2019; Dopuszczalna masa całkowita: 13000-14000kg; Kabina 3 osobowa; Radio z USB; Regulowana kierownica; Pneumatyczny fotel kierowcy; Elektrycznie sterowane szyby; Sygnalizacja biegu wstecznego; Poduszka powietrzna kierowcy; Blokada tylnego dyferencjału; Podgrzewane i elektrycznie terowane lusterka boczne; Lampa stroboskopowa (belka) na dachu kabiny; Tylne białe światło robocze zamontowane na kabinie (szperacz); Wspomaganie układu kierowniczego; Tachograf zalegalizowany; Zbiornik paliwa 80-100 litrów zamykany korkiem na kluczyk; Układ hamulcowy dwuobwodowy ze wspomaganiem podciśnieniowym, z układem ABS w pełni pneumatyczny, hamulec parkingowy na tylną oś; Obręcz koła i opony w rozmiarze właściwym do obciążenia pojazdu, tylne koła podwójne; Pojazd winien być przygotowany do montażu czołownicy; Błotniki osi tylnej; Boczne listwy ochronne , chroniące rowerzystę i pieszego przed dostaniem się pod koła pojazdu; Listwy ochronne chroniące nadproże; Koło zapasowe zamontowane z boku, kliny pod koła , podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy; Silnik pojazdu: minimum 240KM ; wysokoprężny, rzędowy, czterocylindrowy , szesnastozaworowy , spełniający normy emisji spalin EURO VI, pojemność 4500-6000cm3; Skrzynia biegów manualna 5 lub 6 biegowa + 1 bieg wsteczny; Przystawka odbioru mocy o odpowiednim przełożeniu i wydajności dla urządzenia hakowego i dźwigu samo załadowczego; Zabudowa nadwozia urządzeniem hakowym: Nominalna moc załadunkowa 7t/8t; Kontenery: długość - od 2600-3600mm(4000mm), szerokość kontenera - max 2500 mm; Wysokość zaczepu – minimum 1200 mm; Ciśnienie robocze: max 25 MPa; Długość urządzenia: minimum 3720mm; Sterowanie: mechaniczne z kabiny kierowcy; Materiały: rama nośna oraz profile urządzenia wykonana z wysokogatunkowej stali o podwyższonej wytrzymałości; Hydrauliczny rozdzielacz;. Teleskopowane ramie główne; Dwa siłowniki główne; Rolki o szerokości zapewniającej stabilność prowadzenia kontenera; Zbiornik oleju hydraulicznego; Blokada hydrauliczna kontenera wewnętrzna; Łożyskowanie wysuwu haka urządzenia na ternamidzie, co zapewnia wysoka trwałość i bezobsługowość (nie wymaga smarowania); Pompa hydrauliczna; Pojemnik na siatkę. Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyda wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące pojazdu , w tym: instrukcja w języku polskim. Gwarancja - na cały pojazd co najmniej 24 miesiące bez limitu kilometrów Podjęcie napraw w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie licząc czasu w dniach ustawowo wolnych. Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie licząc czasu w dni ustawowo wolne. Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie na koszt wykonawcy. Koszt transportu do zamawiającego ponosi wykonawca. Oferowany przez wykonawcę samochód powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne , jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełniania formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Okres leasingu — 60 miesięcy 2) 60 równych miesięcznych rat leasingowych; wysokość miesięcznych rat leasingowych po podpisaniu umowy będzie ulegać zmianom stosownie do zmian stopy procentowej WIBOR 1M (zarówno część odsetkowa i część kapitałowa będzie zmienna - część odsetkowa będzie obliczana w oparciu o oprocentowanie, na które składa się WIBOR 1M oraz marża Leasingodawcy), 3) Opłata wstępna 10 % wartości netto przedmiotu zamówienia płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru, 4) Opłata przygotowawcza ( jeżeli wystąpi )- zgodnie ze złożoną ofertą, płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru 5) Opłata końcowa ( jeżeli wystąpi ) – zgodnie ze złożona ofertą, płatna w terminie ostatniej miesięcznej raty leasingowej 6) Podatek VAT, płatny w całości, z góry przy pierwszej racie leasingowej, bezpośrednio po wydaniu przedmiotu umowy, nie później niż 30 dni od daty wystawienia faktury VAT . Po wydaniu przedmiotu umowy Leasingodawca wystawi fakturę VAT, w której naliczy podatek od ustalonego na dzień wystawienia faktury wynagrodzenia Leasingodawcy netto obejmującego opłatę wstępną, miesięczne raty leasingowe, opłatę przygotowawcza i opłatę końcową. 7) Waluta leasingu – polski złoty 8) Preferowany termin płatności rat leasingowych – w 15 dniu każdego miesiąca 9) W okresie trwania umowy leasingu Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela. 10) Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingu i po zapłaceniu przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy przedmiot leasingu staje się własnością Zamawiającego. 11) Opłata za przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu wynosi 1zł.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-13, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-18, godzina: 10:00

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych