Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.

Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.

Wszelkie uwagi oraz reklamacje dotyczące świadczonej przez PGK Sp. z o.o. usługi odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, proszę zgłaszać pracownikom Urzędu Miejskiego - Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej- tel. 91 32 75 657, e-mail: um@miedzyzdroje.pl.
Zgodnie z  § 6  Uchwały  Nr L/536/18 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 11 października 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi :
§ 6. Określa się następujący tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK:

  1. przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK mogą być zgłaszane do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pisemnie, telefonicznie (tel. 91 32 75 657), drogą elektroniczną (e-mail: um@miedzyzdroje.pl), ustnie do protokołu;
  2. przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK należy zgłaszać niezwłocznie, w szczególności w przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, lub po dniu zaistnienia zdarzenia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od zaistnienia tego zdarzenia;
  3. zgłoszenie winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, opis zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi; 
  4. zgłoszenia wnoszone w sposób określony w pkt 1, rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, w szczególności w przypadkach braku odbioru odpadów w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, nie później niż w terminie do 30 dni;
  5. odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź spośród określonych w pkt 1.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Grądz 04-01-2019 09:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Żołędziewska 04-01-2019
Ostatnia aktualizacja: - 04-01-2019 09:12