Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sekretarz Gminy

 Sekretarz Gminy

  Adam Szczodry

sekretariat: tel. (91) 32-75-631, faks (91) 32-75-630

 um@miedzyzdroje.pl

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. zapewnienie warunków sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  2. nadzorowanie i kontrola przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej,
  3. dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,
  4. zapewnienie publikacji aktów prawa miejscowego oraz wszelkich informacji publicznych na terenie Gminy,
  5. koordynowanie terminowego przygotowania projektów aktów prawa miejscowego,
  6. rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu,
  7. nadzór nad jednostkami pomocniczymi gminy oraz bieżąca współpraca z Sołtysami i Radami Sołeckimi,
  8. nadzorowanie spraw dotyczących przeprowadzania wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, do parlamentu europejskiego, organów samorządu terytorialnego oraz referendów.
  9. nadzór nad realizacją zadań związanych z ochroną środowiska i gospodarką komunalną,
  10. nadzór nad innymi zadaniami realizowanymi przez komórki podległe.

Sekretarz kieruje pracą oraz odpowiedzialny jest za sprawy realizowane przez:

  1. Referat Organizacyjno-Administracyjny,
  2. Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
  3. samodzielne stanowisko pracy ds. kadr,
  4. samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej,
  5. samodzielne stanowisko ds. informatyki.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Grądz 24-07-2019 11:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-07-2019
Ostatnia aktualizacja: - 24-07-2019 11:40