Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 87/Sek/2004 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 7.05.2004r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pozostałych środków trwałych w używaniu Ochotniczej Straży Pożarnej w L


Zarządzenie Nr 87/Sek/2004

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 7.05.2004r.

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pozostałych środków trwałych w używaniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubinie .

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, póz. 220, Nr 62, póz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 80, póz. 717 i Nr 162, poz.1568) zarządza się, co następuje:

§ 1. Dokonać zakwalifikowania i likwidacji pozostałych środków trwałych w używaniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubinie nie nadających się do eksploatacji.

§ 2. W celu zakwalifikowania i likwidacji powołuję komisję w składzie:

l/ Eugeniusz Suchłabowicz - Przewodniczący Komisji

2/ Marian Kowalewski - Członek Komisji

3/ Krzysztof Gawina - Osoba odpowiedzialna materialnie

4/ Zbigniew Szczerbicki - Osoba odpowiedzialna materialnie

§ 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona likwidacji zakwalifikowanego sprzętu w terminie do dnia 14.05.2004 r.

§ 4, Komisja sporządzi protokół z przeprowadzonej likwidacji w terminie do dnia 18.05.2004 r..

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 03-11-2004 11:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-11-2004
Ostatnia aktualizacja: - 03-11-2004 11:05