Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.


Zarządzenie Nr 92/Sek/04

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 18 maja 2004 r.

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej pozostałych środków trwałych w używaniu oraz ich przekazania do Zakładu Ochrony

Środowiska w Międzyzdrojach.

Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (DZ. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz.1568) zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych w używaniu będących w ewidencji Urzędu Miejskiego i przekazania do Zakładu Ochrony Środowiska. Przekazaniu podlegają:

Tablice - gabloty

• Donice parkowe

• Ławki parkowe

• Iluminacja świąteczna

§ 2. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powałuję komisję w składzie :

l/ Eugeniusz Suchłabowicz - Przewodniczący Komisji

2/ Marian Kowalewski - Członek Komisji (przekazujący mienie)

3/ Henryk Kamiński - Członek Komisji (przyjmujący mienie)

§ 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 30.04.2004 r.

§ 4. Termin prac Komisji wyznaczani w dniach od 19 maja do dnia 20 maja 2004 r. i przedłożenia protokołu na dzień 24 maja 2004 r..

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 03-11-2004 11:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-11-2004
Ostatnia aktualizacja: - 03-11-2004 11:06