Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.


OGŁOSZENIE

Zgodnie z art.3a Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych - /Dz.U. nr 142, poz.1593 z 2001r., Dz.U. nr 113,poz.984, Dz.U. nr 214 ,poz.1806 z 2002r. oraz Dz.U. nr 10,poz.71,Dz.U. nr 23,poz.192, Dz.U. nr 122,poz.1020 z 2005r./

I.Nazwa i adres jednostki - Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul.Ks.Pomorskich nr 5.

Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.

II. Określenie stanowiska urzędniczego.

Inspektor ds. kadr i spraw obywatelskich

III. Określenie stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz przysługujących dodatków.

Zgodnie z rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r.w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. nr 146 ,poz.1223/.

Kategoria zaszeregowania XII-XVI

IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym.

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art.3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.

V.Kandydat na stanowisko inspektora ds. kadr i spraw obywatelskich musi posiadać:

Wymagania konieczne:

-wykształcenie wyższe ,co najmniej 4 letni staż pracy

-znajomość zagadnień z zakresu kadr i spraw obywatelskich

Wymagania pożądane.

Komunikatywność

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora ds. kadr i spraw obywatelskich:

-prowadzenia spraw kadrowych pracowników urzędu i kierowników podległych jednostek budżetowych ,

-rejestracja przedpoborowych i poborowych,

-organizacja wyborów ,referendów,

-prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,

VII.Kandydat na stanowisko musi złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys,

3/ kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,

4/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,

6/kserokopie świadectw pracy,

7/oświadczenie o niekaralności,

8/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku inspektora kadr i spraw obywatelskich.

Dokumenty należy składać do dnia 15 lutego 2006r. do godziny 10,00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul.Ks.Pomorskich nr 5.

Międzyzdroje 24.01. 2006r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 26-01-2006 08:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 26-01-2006
Ostatnia aktualizacja: - 26-01-2006 08:14