Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.


OGŁOSZENIE

Zgodnie z art.3a Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych - /Dz.U. nr 142, poz.1593 z 2001r., Dz.U. nr 113,poz.984, Dz.U. nr 214, poz.1806 z 2002r. oraz Dz.U. nr 10,poz.71,Dz.U. nr 23,poz.192, Dz.U. nr 122,poz.1020 z 2005r./

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.

Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.

II. Określenie stanowiska urzędniczego.

Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej.

III. Określenie stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz przysługujących dodatków.

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r.w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. nr 146 ,poz.1223/.

Kategoria zaszeregowania XII-XVI

IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym.

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.

V. Kandydat na stanowisko inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać:

Wymagania konieczne:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, co najmniej 4 letni staż pracy,

- znajomość zagadnień z zakresu działalności gospodarczej,

- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.

Wymagania pożądane:

Komunikatywność, znajomość programów komputerowych.

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej:

-prowadzenie spraw związanych z wpisami do ewidencji działalności gospodarczej,

-prowadzenie spraw objętych ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawą o transporcie drogowym.

- prowadzenie spraw z zakresu handlu na targowiskach /handlu obwoźnego/.

VII. Kandydat na stanowisko musi złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys,

3/ kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,

4/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,

6/kserokopie świadectw pracy,

7/oświadczenie o niekaralności,

8/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej.

Dokumenty należy składać do dnia 14 marca 2006 r. do godziny 15.00

w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.

Międzyzdroje 21.02. 2006r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 22-02-2006 13:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-02-2006
Ostatnia aktualizacja: - 22-02-2006 13:24