Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.


OGŁOSZENIE

Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 8

poszukuje kandydatów do pracy na kierownicze stanowisko urzędnicze

I. Określenie stanowiska urzędniczego.

główny księgowy

II. Określenie wymagań związanych z kierowniczym stanowiskiem urzędniczym:

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

  1. posiadają obywatelstwo polskie,

  2. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

  3. nie były prawomocnie skazane za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

Kandydat na stanowisko głównego księgowego musi posiadać:

Wymagania konieczne:

  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości

  • lub ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowości i posiada co najmniej 6 - letni staż pracy zawodowej.

  • systematyczność i dokładność

Wymagania pożądane

Doświadczenie w pracy w księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego oraz na stanowiskach kierowniczych.

Kandydat do pracy powinien posiadać umiejętność organizowania pracy zespołu, znać przepisy z zakresu prawa finansów publicznych i pokrewnych.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego księgowego:

  1. prowadzenie rachunkowości Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach,

  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

  4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

  5. nadzór nad rachunkowością, księgowością finansową OPS zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:

  • organizacja i kontrola obsługi dokumentów w sposób zapewniający sprawny przebieg operacji gospodarczych, terminowe przekazywanie rzetelnych informacji księgowych, prawidłowe i bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokonywanie rozliczeń finansowych,

  • należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych i sprawozdań finansowych,

  • nadzór nad całokształtem prac związanych z rachunkowością wykonywanych przez podległych pracowników,

  • prawidłowe ustalanie stanu majątkowych,

  • windykacja należności,

  • obliczanie odpłatności za usługi opiekuńcze,

  1. prowadzenie gospodarki finansowej OPS zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegające w szczególności na:

  • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i zapewnieniu właściwej ochrony wartości pieniężnych,

  • zapewnieniu terminowego ściągania należności oraz spłaty zobowiązań,

  • prawidłowym ustaleniu i opłaceniu zobowiązań podatkowych, składek na ubezpieczenie społeczne, wynagrodzeń pracowników itp.,

  • prawidłowym dysponowaniem środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych i korzystaniu z kredytów bankowych,

  1. nadzór i kontrola prac inwetaryzacyjnych składników majątkowych i zobowiązań OPS oraz końcowe jej rozliczenia,

  2. opracowanie sprawozdań finansowych i sprawozdań statystycznych,

  3. informowanie Kierownika OPS o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach, a zwłaszcza mających wpływ na efekty ekonomiczno-finansowe OPS,

  4. zorganizowanie i nadzorowanie prac podległych sekcji w sposób zapewniający pełną realizację zadań.

  5. staranne i rzetelne realizowanie zadań wynikających z ustawy o rachunkowości w tym:

  • przyjęcie zasad (polityki) rachunkowości,

  • prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,

  • okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,

  • wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,

  • sporządzanie sprawozdań finansowych,

  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,

  • poddanie badaniu i ogłoszenie sprawozdań finansowych,

  1. główna księgowa jest obowiązana do przekazywania informacji wynikających z ksiąg rachunkowych w celu:

  • obliczania podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych,

  • sporządzanie deklaracji o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionych strat) przez płatnika podatku dochodowego.

Kandydat na stanowisko musi złożyć:

  1. podanie o przyjęcie do pracy (list motywacyjny),

  2. życiorys - CV,

  3. kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,

  4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  5. dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),

  6. zaświadczenie o niekaralności,

  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku głównego księgowego.

Przedłuża się termin składania dokumentów do dnia 04.05.2006r. do godziny 15.00. Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Międzyzdrojach przy ulicy Książąt Pomorskich 8.

Kandydaci, którzy złożą oferty zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 21-04-2006 08:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-04-2006
Ostatnia aktualizacja: - 21-04-2006 08:19