herb BIP - Urząd Miejski w Międzyzdrojach

miedzyzdroje.pl

 Referatem Budżetu i Finansów kieruje Skarbnik - Agnieszka Sadka

 W skład referatu wchodzą następujące stanowiska pracy:

-  kierownik referatu - Joanna Różycka tel. 913275642

 - stanowisko pracy ds. księgowości - Ewa Carewicz tel. 913275642

- stanowisko pracy ds. księgowości - Katarzyna Karwan tel.  913275642

 - stanowisko pracy - kasjer - Stanisław Jakubek tel.  913275641

- stanowisko pracy ds. podatków - Robert Hagaj tel. 913275635

- stanowisko pracy ds. finansowych - Kazimiera Waniel tel. 913275635

- stanowisko pracy ds. finansowych - Stanisława Widorowska tel. 913275642

- stanowisko pracy ds. finansowych - Zofia Gódzińska tel. 913275635

 W przypadku nabycia lub wybudowania nieruchomości - gruntu, budynek, lokal użytkowy, garaż , budynek gospodarczy i inne - należy złożyć w Urzędzie Miejskim w terminie 14 dni odpowiednie dokumenty (deklaracja podatkowa, wykaz nieruchomości - załączniki).

 W przypadku wszystkich zmian (dobudowa, zmiana sposobu użytkowania, rozbiórka, sprzedaż i inne) mających wpływ na wysokość podatku należy skorygować deklaracje (wykaz nieruchomości) w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmian.

 Osoby prawne obliczony podatek od nieruchomości - bez wezwania - wpłacają na rachunek gminy za poszczególne miesiące w terminie do 15 każdego miesiąca. Osoby fizyczne naliczony wg decyzji podatek wpłacają zgodnie z terminami ustalonymi w decyzji.

 Wpłat można dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego.

 Wysokość stawek podatku uchwalana jest co roku i podawana do publicznej wiadomości poprzez Uchwały Rady Miejskiej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 04-03-2005 11:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Marta Trojan 09-01-2013 15:34