Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Burmistrz Miasta

 

 Burmistrz Międzyzdrojów  Mateusz Witold Bobek

 

Przyjmuje interesantów w każdą środę od godz. 13.00

sekretariat:  tel. (91) 32-75-631, faks (91) 32-75-630

 um@miedzyzdroje.pl

 

 

 

Kompetencje: Burmistrz jest kierownikiem Urzędu Miejskiego, zwierzchnikiem służbowym pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta.

Burmistrz kieruje Urzędem poprzez wydawanie aktów kierownictwa wewnętrznego (zarządzeń, decyzji organizacyjnych, pism okólnych i poleceń służbowych).
Burmistrz nadzoruje pracę komórek organizacyjnych Urzędu przy pomocy Zastępcy, Sekretarza i Skarbnika.

Burmistrz wykonuje uchwały rady miejskiej i zadania gminy określone przepisami prawa.

 

Zakres pełnionych obowiązków:

·         kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,

·         bieżąca realizacja budżetu gminy,

·         nadzór i koordynacja całości zagadnień związanych z planowanymi inwestycjami gospodarczymi i obrotem mieniem gminnym i gruntami rolnymi, oświata i wychowanie, gospodarka komunalna i mieszkaniowa,

·         podejmowanie czynności należących do kompetencji Burmistrza nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,

·         wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej

·         składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,

·         ogłaszanie uchwał Rady Miejskiej w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej,

·         wykonywanie uchwał Rady Miejskiej,

·          przedkładanie na sesję Rady Miejskiej sprawozdań z wykonania uchwał,

·         reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym przed Trybunałem Konstytucyjnym i organami administracji rządowej,

·         składanie informacji Radzie Miejskiej z wykorzystania mienia gminnego,

·         ustalanie regulaminu pracy Urzędu Miasta,

·         załatwianie wniosków posłów, senatorów i radnych,

·         gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami Urzędu,

·         wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych, w tym także uprawnień wynikających ze Statutu Gminy,

·         podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych,

·         wykonywanie działań szefa obrony cywilnej,

·         osobisty nadzór nad prowadzeniem akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,

·          wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do Kompetencji Burmistrza przepisami prawa i uchwałami Rady Miejskiej.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 04-03-2005 11:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2018
Ostatnia aktualizacja: Marta Trojan 20-11-2018 13:04