Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Burmistrz Miasta

 Burmistrz Międzyzdrojów

Mateusz Witold Bobek

Przyjmuje interesantów w każdą środę od godz. 13.00

sekretariat:  tel. (91) 32-75-631, faks (91) 32-75-630

 um@miedzyzdroje.pl

  1. Burmistrz jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.
  2. Burmistrz kieruje pracą Urzędu przy pomocy Zastępcy Burmistrza oraz Skarbnika i Sekretarza.
  3. W czasie nieobecności Burmistrza jego obowiązki pełni oraz zadania należące do jego wyłącznej kompetencji wykonuje Zastępca Burmistrza.
  4. Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
  1. reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
  2. prowadzenie bieżących spraw Gminy,
  3. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  4. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  5. upoważnianie Zastępcy Burmistrza lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  6. upoważnianie Zastępcy Burmistrza oraz Sekretarza do wydawania zarządzeń Burmistrza,
  7. przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od pracowników samorządowych upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych.
  8. analiza oświadczeń majątkowych złożonych przez zobowiązane do tego osoby,
  9. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady,
  10. pełnienie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Gminy,
  11. realizowanie zadań z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego w ramach powszechnego obowiązku obrony przez Urząd i jednostki organizacyjne Gminy.
  12. wykonywanie kontroli zarządczej,13) zarządzanie ryzykiem Gminy i Urzędu.

 

Burmistrzowi podlegają bezpośrednio następujące komórki organizacyjne Urzędu:

  1. Urząd Stanu Cywilnego,
  2. Referat Infrastruktury,
  3. Pion Ochrony Informacji Niejawnych,oraz samodzielne stanowiska pracy:
  1. ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej,
  2. inspektor ochrony danych,
  3. rzecznik prasowy,
  4. komendant gminny ochrony przeciwpożarowej.

Burmistrz sprawuje nadzór nad jednostką organizacyjną Gminy - Zakładem Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach.

Burmistrz sprawuje również nadzór nad spółkami z udziałem gminy, którymi są:

  1. Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o.,
  2. Promenada sp. z o.o.
  3. Nowe Centrum sp. z o.o.
  4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 04-03-2005 11:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2018
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Grądz 29-05-2019 09:27