Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.


Uchwała Nr XXIX/292/2005

Rady Miejskiej w Międzyzdrojach

z dnia 18 marca 2005 r.

w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska .

Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 , 2002 r. Nr 23 ,poz. 220 , Nr 62 ,poz. 558 , Nr 113, poz. 984 i Nr 153 , poz. 1271 , Nr 214 ,poz. 1806 oraz z 2003 , Nr 80 ,poz.717, Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 153, poz. 1271, Nr 102, poz. 1055, Nr 116,poz.1203 ) uchwala się , co następuje :

§ 1.Przyjmuje się plan pracy Komisji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w brzmieniu ustalonym w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały .

§ 2.Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Międzyzdrojach .

§ 3.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia .

Przewodniczący Rady

Jan Magda

Załącznik Nr 1 do Uchwały XXIX/292/2005

Rady Miejskiej w Międzyzdrojach

z dnia 18 marca 2005 r.

PLAN PRACY KOMISJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA RADY MIEJSKIEJ W MIĘDZYZDROJACH NA ROK 2005

Lp.

TEMATYKA

REALIZACJA W CZASIE

1.

Przeprowadzenie analizy istniejących zasobów mieszkaniowych

Do15.03.2005 r.

2.

Ocena realizacji planu remontów za rok 2004 .

Do marca 2005 r.

3.

Przyjęcie planu remontów komunalnych zasobów mieszkaniowych na rok 2005

Do marca 2005 r.

.

4.

Ocena funkcjonowania Regulaminu utrzymania czystości

Do maja 2005 r.

5.

Udział członków komisji jako obserwatorów w organizowanych przetargach publicznych w zakresie inwestycji komunalnych i remontów budynków mieszkalnych

W zależności od potrzeb

6.

Udział członków komisji w odbiorach zakończonych robót remontowych i naprawach w zakresie :

1/Nawierzchni ulic i chodników .

2/Urządzeń drogowych .

3/Parkingów .

4/Terenów zielonych .

5/Budynków mieszkalnych i użytkowych .

6/Budowy ujęć wodnych , oczyszczalni oraz przepompowni komunalnych .

W zależności od potrzeb

7.

Organizowanie posiedzeń komisji , opiniowanie projektów uchwał .

Na bieżąco

8.

Rozpatrywanie skarg i zażaleń kierowanych do komisji .

Na bieżąco .

9.

Analiza przygotowań do sezonu .

15.04.2005 .

10.

Sprawy bezpieczeństwa w powiązaniu z Policją , Strażą Graniczną i Strażą Miejska

Na bieżąco

11.

Sprawozdanie z działalności komisji za rok 2005

Do 31.01.2006 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Trojan 24-03-2005 10:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-03-2005
Ostatnia aktualizacja: - 24-03-2005 10:34