Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

INFORMACJA DLA OSOBY PEŁNIĄCEJ FUNKCJE INKASENTA

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L z dnia 4 maja 2016 r.) – dalej RODO, informujemy iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia rejestru inkasentów pobierających opłaty miejscowej od osób fizycznych przebywających w celach turystycznych lub wypoczynkowych na terenie Gminy Międzyzdroje.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w  związku z § 2 Uchwały Nr XVi/174/19 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 19 grudnia 2019 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie inkasa opłaty miejscowej.
  5. Pani/ Pana dane osobowe, jako inkasenta zostaną zamieszczone w formie załącznika do ww. Uchwały Rady Miejskiej w Międzyzdrojach i nastepnie upublicznione w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. Ponadto dane mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu obsługę prawną i informatyczną administratora oraz jednostkom administracji publicznej uprawnionym do sprawania kontroli i nadzoru nad prawidłowoscią funkcjonowania administratora lub mogącym potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane wieczyście.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich.
  8. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  3. usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
  4. ograniczenia przetwarzania danych,
  5. wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:
16 mar 2020

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
16 mar 2020, godz. 07:51

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
14 mar 2023, godz. 14:49