Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja dla strony postępowania uczestniczącej w naliczaniu opłaty adiacenckiej

Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO

informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: prowadzenia spraw związanych
z prowadzeniem postępowania administracyjnego dotyczącego naliczenia opłaty adiacenckiej.

Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 145 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990)

Przetwarzane kategorie danych.

- imię i nazwisko,

- adres zamieszkania, korespondencyjny,

- PESEL,

- imiona rodziców,

Źródło danych.

Ewidencja Gruntów i Budynków prowadzona przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji. 

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane będą gromadzone i przechowywane przez okres 10 lat wynikający z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.

Sposób przetwarzania danych osobowych.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  3. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Baczyńska

Data wytworzenia:
02 gru 2020

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
02 gru 2020, godz. 09:36

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
14 mar 2023, godz. 14:50