Informacja dla strony postępowania w sprawie podziału nieruchomości
Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO
informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: prowadzenia spraw związanych
z prowadzeniem postępowania w sprawie wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990; Dz.U. z 2019 r., poz. 2020; Dz.U. z 2021 r., poz. 11, poz. 234, poz. 1551, poz. 1561)
Przetwarzane kategorie danych.
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania, korespondencyjny,
- PESEL,
- imiona rodziców,
Źródło danych.
Ewidencja Gruntów i Budynków prowadzona przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane będą gromadzone i przechowywane wieczyście, co wynika z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Sposób przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Informacja o wymogu podania danych.
Pozyskanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Dunder Data wytworzenia:
08 paź 2021
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
08 paź 2021, godz. 10:54
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
14 mar 2023, godz. 14:43