Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja dot. przetwarzania danych osobowych w celu windykacji należności z tytułu braku wniesienia opłaty z tytułu parkowania pojazdu w Strefie Płatnego Parkowania w Międzyzdrojach

Informacja dla osoby, której dane zostały pozyskane przez Urząd Miejski w Międzyzdrojach

Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.14 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą pod adresem Plac Ratuszowy 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, którym jest Krzysztof Rychel.  Z IOD może się Pani/Pan skontaktować poprzez mail:  iod@miedzyzdroje.pl, telefonicznie pod nr tel. 601 080 704 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przekazania upomnienia do zapłaty należności z tytułu postoju pojazdu będącego Pani/Pana własnością w strefie płatnego parkowania w Międzyzdrojach.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z:

 Uchwałą Nr XXXII/395/21 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 25 lutego 2021 w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych – gminnych w granicach administracyjnych miasta Międzyzdroje;

- Uchwałą nr XLV/534/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 24 lutego 2022 roku w sprawie zmiany Uchwały nr XXXII/395/21;

- realizacją obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze, określonego w art. 2 ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 479, 1301, 1692, 1967, 2127, 2180, 2600, 2640, 2687).

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jednostki administracji publicznej uprawnione do sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość pozyskanych przez  administratora informacji dotyczących Pani/Pana osoby.

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

Sposób przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacja o wymogu  przetwarzania danych.

Przetwarzanie  Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.

Źródło danych.

Pani/Pana dane pozyskano z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

 

Kategorie przetwarzanych danych w związku z ich pozyskaniem z CEPiK:

Imię i nazwisko / Nazwa firmy, adres, PESEL, NIP, REGON, numer rejestracyjny, marka, model  pojazdu.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
19 kwi 2021

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
19 kwi 2021, godz. 12:06

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
22 mar 2023, godz. 14:06