Rejestry i Ewidencje
WYKAZ PROWADZONYCH REJESTRÓW
Lp. |
Nazwa rejestru / ewidencji |
Referat prowadzący ewidencję |
Sposób udostępnienia informacji z rejestru / ewidencji |
1 |
Rejestr działalności gospodarczej |
ROA |
|
2 |
Rejestr wydawanych licencji na taksówki osobowe |
ROA |
|
3 |
Rejestr obiektów świadczących usługi hotelarskie |
ROA |
|
4 |
Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
ROA |
|
5 |
Rejestr opłaty targowej |
ROA |
|
6 |
Rejestr obwieszczeń |
ROA |
|
7 |
Rejestr umów |
ROA |
|
8 |
Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej |
ROA |
|
9 |
Ewidencja postanowień nakładających obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko |
SGK |
|
10 |
Ewidencja wniosków o wydanie decyzji i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
SGK |
|
11 |
Ewidencja raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko |
SGK |
|
12 |
Ewidencja wniosków o wydanie zezwolenia i zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów |
SGK |
|
13 |
Ewidencja decyzji o wymiarze kar pieniężnych za nielegalne usunięcie drzew/krzewów |
SGK |
|
14 |
Ewidencja decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania |
SGK |
|
15 |
Rejestr działalności regulowanej w zakresie zbierania odpadów od właścicieli nieruchomości i wpisy do tego rejestru ( podmioty odbierające odpady od właścicieli nieruchomości ) |
SGK |
|
16 |
Ewidencja zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych |
SGK |
|
17 |
Rejestr form ochrony – pomniki przyrody |
SGK |
|
18 |
Rejestr Uchwał Rady Miejskiej |
BRM |
|
19 |
Rejestr interpelacji i zapytań Radnych |
BRM |
|
20 |
Rejestr Skarg, Wniosków i Petycji do Rady Miejskiej |
BRM |
|
21 |
Rejestr kontroli przeprowadzonych przez Komisję Rewizyjną RM |
BRM |
|
22 |
Rejestr wniosków i stanowisk Rady Miejskiej |
BRM |
|
23 |
Ewidencja numeracji porządkowej |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
24 |
Ewidencja umów dzierżawy |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
25 |
Rejestr decyzji podziałowych |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
26 |
Ewidencja nieruchomości gminnych |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
27 |
Ewidencja użytkowników wieczystych nieruchomości gminnych |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
28 |
Rejestr wniosków o przydział i zamianę lokali komunalnych |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
29 |
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
30 |
Rejestr decyzji o ustaleniu celu publicznego o znaczeniu gminnym |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
31 |
Rejestr zamówień publicznych |
RI |
Udostępnianie danych z ewidencji odbywa się na wniosek, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej w formie papierowej lub elektronicznej. Wzór wniosku do pobrania. |
32 |
Rejestr Instytucji Kultury |
POK |
|
33 |
Gminna ewidencja zabytków |
POK |
|
34 |
Rejestr zezwoleń na organizację imprez sportowych i rekreacyjnych |
POK |
|
35 |
Rejestr wyborców |
USCiSO |
|
36 |
Rejestr ewidencji ludności |
USCiSO |
|
37 |
Rejestr aktów stanu cywilnego |
USCiSO |
|
38 |
Rejestr Skarg, Wniosków i Petycji do Burmistrza |
USCiSO |
|
39 |
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych |
POK |
|
40 |
Rejestr psów należących do mieszkańców Gminy Międzyzdroje |
SGK |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Grądz Data wytworzenia:
14 sie 2020
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
14 sie 2020, godz. 10:49
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
09 wrz 2020, godz. 14:22