Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK

Wszelkie uwagi oraz reklamacje dotyczące świadczonej przez PGK Sp. z o.o. usługi odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, proszę zgłaszać pracownikom Urzędu Miejskiego - Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej- tel. 91 32 75 657,       e-mail: um@miedzyzdroje.pl.

Zgodnie z  § 6  Uchwały  Nr L/536/18 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia                    11 października 2018 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług          w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości                               i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi :

§ 6. Określa się następujący tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK:

  1. przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK mogą być zgłaszane do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pisemnie, telefonicznie (tel. 91 32 75 657), drogą elektroniczną (e-mail: um@miedzyzdroje.pl), ustnie do protokołu;
  2. przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK należy zgłaszać niezwłocznie,                       w szczególności w przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości                      w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, lub po dniu zaistnienia zdarzenia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od zaistnienia tego zdarzenia;
  3. zgłoszenie winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi,             jej adres, opis zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi;
  4. zgłoszenia wnoszone w sposób określony w pkt 1, rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, w szczególności w przypadkach braku odbioru odpadów w wyznaczonym       w harmonogramie odbioru odpadów terminie, nie później niż w terminie do 30 dni;
  5. odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź spośród określonych w pkt 1.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Żołędziewska

Data wytworzenia:
21 sie 2020

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
21 sie 2020, godz. 12:33

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
21 sie 2020, godz. 12:33