Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.

Tryb i sposób zgłaszania  przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości  lub przez prowadzącego PSZOK.

Uwagi i reklamacje dotyczące odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( kontakt )
Wszelkie uwagi oraz reklamacje dotyczące świadczonej przez PGK Sp. z o.o. usługi odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, proszę zgłaszać pracownikom Urzędu Miejskiego - Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej- tel. 91 32 75 657, e-mail: um_wiolettasosinska@miedzyzdroje.pl.

Zgodnie z  § 6  Uchwały  Nr XV/134/14 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 października 2015r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi :

 § 6. Określa się następujący tryb i sposób zgłaszania  przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości  lub przez prowadzącego PSZOK:
1) przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady  lub przez prowadzącego PSZOK mogą być zgłaszane  do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,  Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pisemnie,  telefonicznie ( tel. 91 32 75 657 ),  drogą elektroniczną (e-mail : um@miedzyzdroje.pl), ustnie do protokołu;
2) przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady  lub przez prowadzącego PSZOK należy zgłaszać niezwłocznie, w szczególności  w przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym  w harmonogramie  odbioru odpadów terminie,  lub po dniu zaistnienia zdarzenia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od zaistnienia tego zdarzenia;
3) zgłoszenie winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, opis
            zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi;
4) zgłoszenia wnoszone w sposób określony w pkt 1, rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, w szczególności w przypadkach braku odbioru odpadów  w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, nie później niż w terminie  do 30 dni;  
5) odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź, spośród określonych w pkt 1.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Żołędziewska

Data wytworzenia:
19 lip 2018

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
19 lip 2018, godz. 08:41

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
19 lip 2018, godz. 08:41