Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.
Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.
Uwagi i reklamacje dotyczące odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( kontakt )
Wszelkie uwagi oraz reklamacje dotyczące świadczonej przez PGK Sp. z o.o. usługi odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości, proszę zgłaszać pracownikom Urzędu Miejskiego - Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej- tel. 91 32 75 657, e-mail: um_wiolettasosinska@miedzyzdroje.pl.
Zgodnie z § 6 Uchwały Nr XV/134/14 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 października 2015r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi :
§ 6. Określa się następujący tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK:
1) przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK mogą być zgłaszane do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pisemnie, telefonicznie ( tel. 91 32 75 657 ), drogą elektroniczną (e-mail : um@miedzyzdroje.pl), ustnie do protokołu;
2) przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady lub przez prowadzącego PSZOK należy zgłaszać niezwłocznie, w szczególności w przypadku braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, lub po dniu zaistnienia zdarzenia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od zaistnienia tego zdarzenia;
3) zgłoszenie winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, opis
zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi;
4) zgłoszenia wnoszone w sposób określony w pkt 1, rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, w szczególności w przypadkach braku odbioru odpadów w wyznaczonym w harmonogramie odbioru odpadów terminie, nie później niż w terminie do 30 dni;
5) odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź, spośród określonych w pkt 1.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Żołędziewska Data wytworzenia:
19 lip 2018
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
19 lip 2018, godz. 08:41
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
19 lip 2018, godz. 08:41