Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienia o posiedzeniu komisji

 

ZAWIADOMIENIE

W dniu 12 października 2015 r. (poniedziałek) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14, ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego  i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1.    Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z dnia 23.09.2015
4.    Przyjęcie stanowiska doraźnej komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach ds. Oświaty w Gminie  Międzyzdroje w sprawie funkcjonowania placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje
5.    Projekt uchwały w sprawie w sprawie określenia zasad rozliczenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym  tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2015.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/32/14 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2015 rok.
8.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2015-2024.
9.    Projekt uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie zasadności ustawy z Konstytucją oraz ustanowienia pełnomocników w tym postępowaniu (dotyczy art. 32 ust.1 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego).
10.    Projekt uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie zasadności ustawy z Konstytucją oraz ustanowienia pełnomocników w tym postępowaniu (dotyczy art. 36 ust.10 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego).
11.    Projekt uchwały w sprawie wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości, obowiązujących na terenie Gminy Międzyzdroje.   
12.    Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczeń usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,  w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody  na sprzedaż nieruchomości (dz. położona  przy ul. Zdrojowej nr 195/2 o pow. 41m²).
14.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody  na sprzedaż nieruchomości (dz. położona  w Wapnicy Nr 196/2 o pow. 89 m²).
15.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody  na sprzedaż nieruchomości (dz. położona  przy ul. Piastowskiej 2 nr 464 o pow. 469 m²)
16.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody  na wydzierżawienie  nieruchomości (dz. położona  przy ul.  Komunalnej nr 326/8 o pow. 136m²).
17.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody  na wydzierżawienie  nieruchomości (dz. położona  przy ul. Komunalnej nr 326/7 o pow. 226 m²)
18.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości i ustanowienie służebności gruntowej (dz. położona  przy ul. Komunalnej nr 326/7 o pow. 226 m²).
19.    Projekt uchwały w sprawie potwierdzenia członkostwa Gminy Międzyzdroje w Stowarzyszeniu Lokalnej Grupy Rybackiej „Zalew Szczeciński”.
20.    Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr XII/111/15 Rady Miejskiej z dnia 27.08.2015 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „C.H Galeria przy wjeździe” w Międzyzdrojach.
21.    Projekt uchwały w sprawie skargi Pani I.Cz. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 17.07.2015 r.
22.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
23.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
24.    Zakończenie posiedzenia.

Przewodniczący Komisji

       Mateusz Bobek

 


PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 poz. 645, poz. 1318, z 2014 poz. 379, poz. 1072) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
08 paź 2015

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
08 paź 2015, godz. 13:41

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
08 paź 2015, godz. 13:41