Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE

W  dniu 12 grudnia 2017 r. o godz. 10.00 (wtorek) w sali konferencyjnej  Urzędu Miejskiego, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych  Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1.    Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki radnych do protokołów z dnia 27.11.2017 r.
4.    Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2018 rok.
5.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia  4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2017.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
8.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
9.    Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 rok.
10.    Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
11.    Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach, w sprawie dofinansowania i utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.
12.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy „Kawczej Górze” obejmującego działki oznaczone numerami: 439 i 160/5 obrębu 20 jednostki ewidencyjnej Gminy Międzyzdroje.
13.    Projekt uchwały w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Wicko.
14.    Projekt uchwały w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Lubin.
15.    Protokół z kontroli Międzynarodowego Domu Kultury w zakresie dochodów uzyskanych z wynajmu pomieszczeń oraz dzierżaw za rok 2016, w porównaniu z rokiem 2015.
16.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
17.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
18.    Zakończenie posiedzenia .        


                                         Przewodniczący Komisji

                                            Filip Szyszkowski

PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875)  niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.     


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
07 gru 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
07 gru 2017, godz. 14:48

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
07 gru 2017, godz. 14:48