Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

 

ZAWIADOMIENIE

W dniu 25 lutego 2015 r. (środa) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14, ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego  i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z dnia 4.02.2015 r.
4. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2015 r.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/32/14 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2015 rok.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2015-2025.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości dofinansowania dla powiatu kamieńskiego w ramach udzielonej dotacji.
9. Projekt uchwały w sprawie opłaty targowej.
10. Projekt uchwały w sprawie funduszu sołeckiego na rok budżetowy 2016.
11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych – gminnych w granicach administracyjnych Miasta Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Międzyzdroje w 2015 r.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd ( przekazuje się na rzecz ZOŚ nieruchomości położonej przy ul. Komunalnej, działki nr 577 o pow. 16.775 m ²).
14. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
15. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
16. Zakończenie posiedzenia .


PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 poz. 645, poz. 1318, z 2014 poz. 379, poz. 1072) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Przewodniczący Komisji

        Mateusz Bobek

 


 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
19 lut 2015

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
19 lut 2015, godz. 15:16

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
19 lut 2015, godz. 15:16