Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji


ZAWIADOMIENIE


W dniu 24 kwietnia  2013 r. (środa) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14, ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

 

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do  porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z  poprzedniego posiedzenia z dnia 9.04.2013 r.
4. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2013.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2013-2024.
6.  Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (dz. nr 192/6 obręb 23 Wapnica, przystań jachtowa).
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (część dz. Nr439/, obręb 20 Międzyzdroje, kompleks hotelowo-rekreacyjny).
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/286/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 9 października 2008 r. w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyzdroje.
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 591/4 obręb 21 Międzyzdroje ul. Kolejowa).
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. Nr 251 obręb 20 Międzyzdroje ul. I. Krasickiego.
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na darowiznę nieruchomości (dz. Nr 24/5 oraz  84/5 obręb Lubin).
12. Projekt uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzyzdroje.
13. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów , w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
14. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
15. Projekt uchwały w sprawie wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela  nieruchomości, obowiązujących na terenie Gminy Międzyzdroje.   
16. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ”Honorowy Obywatel Międzyzdrojów”
17. Projekt uchwały w sprawie apelu do Prezesa Rady Ministrów.
18. Projekt uchwały w sprawie statutu sołectwa Lubin.
19. Projekt uchwały w sprawie skargi z dnia 5.03.2013 r. na działalność Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach.
20. Zapytania i wolne wnioski.
21. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
22. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
23. Zakończenie posiedzenia .


PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
16 kwi 2013

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
17 kwi 2013, godz. 09:18

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
17 kwi 2013, godz. 09:18