Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE

 

16 kwietnia 2018 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego, ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

 

Porządek posiedzenia

 

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z dnia 11.04.2018 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2018.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/420/17 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 14 grudnia 2017 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2018 rok.
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
  7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 395/10 o pow. 167 m2 przy ul. Myśliwskiej).
  8. Projekt uchwały wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej (dz. Nr 230/20 przy ul. Światowida)
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd.
  10. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu przy ul. Promenada Gwiazd, na wschód od hotelu Amber Baltic, położonym na obszarze miasta Międzyzdroje.
  11. Projekt uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk na polskich obszarach morskich przyległych go Gminy Międzyzdroje.
  12. Projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Międzyzdroje na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  13. Projekt uchwały w sprawie podziału Gminy Międzyzdroje na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu.
  14. Projekt uchwały w sprawie skargi Pana D. Sz. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
  15. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  16. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  17. Zakończenie posiedzenia.

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875, poz. 2232) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
12 kwi 2018

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
12 kwi 2018, godz. 19:12

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
12 kwi 2018, godz. 19:12