Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

 

ZAWIADOMIENIE


W dniu 25 czerwca 2018 r. (poniedziałek)  o godz. 10.00  w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach (sala konferencyjna), ul. Książąt Pomorskich 5,  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji  Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach, wg następującego porządku:

1.    Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
2.    Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 14.06.2018 r.
4.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2018
5.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
6.    Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Międzyzdroje.
7.    Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2018-2020.
8.    Projekt uchwały w sprawie organizacji wspólnej obsługi przez Urząd Miejski  w Międzyzdrojach.
9.    Projekt uchwały  w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (lokale nr 1,12, 13, 19 – w klatce A, lokale nr 1, 2, 4, 11, 19, 20 – w klatce B).
10.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny o pow. użytkowej 39,60 m ).
11.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (działki  nr 326/7 o pow. 226 m², nr 326/30 o pow. 11 m², nr 326/31 o pow. 125 m² obręb 19 miasta Międzyzdroje).
12.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na  ustanowienie służebności gruntowej.
13.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. nr 129/2 o pow. 64 m² przy ul. Jodłowej w Wapnicy – obręb 23 gminy Międzyzdroje).
14.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości( dz. nr 210/2 o pow. 7 m² i część nieruchomości – dz. nr 113/6 o pow. 57 m² - obręb 20).
15.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/383/2013 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyzdroje.
16.    Projekt uchwały  w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu  (dz. nr 443 obręb 20 w części o pow. 16 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 32m).
17.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 73 obręb 20 w części o pow. 5,5 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 11 m).
18.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 92 obręb 25 Wicko, w części o pow. 11 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 22 m).
19.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 8/4 obręb 24 Lubin, w części o pow. 32 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 64 m).
20.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
21.    Projekt uchwały w sprawie zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Międzyzdroje w latach 2015-2019.
22.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
23.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzyzdroje.
24.    Projekt uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej .  
25.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady   i członków komisji.
26.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
27.    Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.

 

 

                                                                                              

PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875, poz. 2232, z 2018 poz. 130) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.     


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
21 cze 2018

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
21 cze 2018, godz. 15:00

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
21 cze 2018, godz. 15:00