Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE


W dniu 10 lipca 2018 r. (wtorek)  o godz. 10.00  w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach (sala konferencyjna), ul. Książąt Pomorskich 5,  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji  Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach, wg następującego porządku:


1.    Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
2.    Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki radnych do protokołów z dnia: 11.06.2018 r. oraz  25.06.2018 r.
4.    Dyskusja dotycząca organizacji roku szkolnego 2018/2019 w Gminie Międzyzdroje.
5.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady  i członków komisji.
6.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
7.    Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.

 

Przewodniczący Komisji:

1)    Mateusz Bobek ………………………

2)    Filip Szyszkowski…………………….

                                                                                            

PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875, poz. 2232, z 2018 poz. 130) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.     


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
05 lip 2018

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
05 lip 2018, godz. 13:35

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
05 lip 2018, godz. 13:35