Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, które odbędzie się w dniu 10 lutego 2022 r. o godz. 11.30

Z A W I A D O M I E N I E

 

Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,  odbędzie się 10 lutego 2022 r. o godz. 11.30. Komisja odbędzie się w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.

 

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 14.10.2021 r.
  4. Rozpatrzenie petycji z dnia 21.12.2021 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego 10.01.2022 r.) w sprawie wprowadzenia zakazu stosowania maseczek ochronnych, szczepionek mRNA i zakazu stosowania kwarantann i izolacji.
  5. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  6. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  7. Zakończenie posiedzenia.

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1372,1834), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

                                                                       

Przewodniczący Komisji

Krystian Mazur


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
04 lut 2022

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
04 lut 2022, godz. 08:17

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
04 lut 2022, godz. 08:17