Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 20 października 2021 r. o godz. 12.00

            Z A W I A D O M I E N I E

 Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach,  odbędzie się 20 października  2021 r. o godz. 12.00. Komisja odbędzie się w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.

 

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 14.09.2021 r.
  4. Rozpatrzenie skargi z dnia 14.09.2021 (data wpływu do Rady Miejskiej 28.09.2021 r.) dot. sposobu karania kierowców w strefie płatnego parkowania.
  5. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  6. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  7.  Zakończenie posiedzenia.

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1372),  niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

      Przewodniczący Komisji

          

          Krystian Mazur


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
15 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
15 paź 2021, godz. 14:12

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
15 paź 2021, godz. 14:12