Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 18 marca 2025 r. o godz. 11.00
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 18 marca 2025 r. o godz. 11.00. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ul. Plac Ratuszowy 1, pok. 101-102.
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki do protokołu z dnia 18.02.2025 r.
- Rozpatrzenie petycji w sprawie zróżnicowania terminów wakacji szkolnych.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodnicząca Komisji
Ewa Trott
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Izabela Osińska Data wytworzenia:
11 mar 2025
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
11 mar 2025, godz. 12:09
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
11 mar 2025, godz. 12:10