Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 18 marca 2025 r. o godz. 11.00

Z A W I A D O M I E N I E

Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,  odbędzie się 18 marca 2025 r. o godz. 11.00. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ul. Plac Ratuszowy 1, pok. 101-102.

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki do protokołu z dnia 18.02.2025 r.
  4. Rozpatrzenie petycji w sprawie zróżnicowania terminów wakacji szkolnych.
  5. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  6. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  7. Zakończenie posiedzenia.

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

Przewodnicząca Komisji

Ewa Trott


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Izabela Osińska

Data wytworzenia:
11 mar 2025

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
11 mar 2025, godz. 12:09

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
11 mar 2025, godz. 12:10