Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E


Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o Samorządzie Gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579),  zawiadamiam Państwa, że zwołuję  XXX Sesję Rady Miejskiej                    
  w Międzyzdrojach, która  odbędzie się  23 lutego  2017 r.  o godz. 09.00
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ,
ul. Książąt Pomorskich 5.


Porządek:

1. Otwarcie XXX Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku  obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XXIX Sesji RM w Międzyzdrojach z dnia 26.01.2017 r.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie  na 2017 rok.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie  uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 r.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część tarasu o pow. 50 m2 na działce nr 70/12 - Molo).
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren o pow. 7,70 m2, część działki nr 230/32 – ul. Światowida/Plac Neptuna).
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dwie działki nr 225/14 o pow. 24 m2 i nr 225/15 o pow. 24 m2 – ul. Zdrojowa).
11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia minimalnych wysokości opłat z tytułu użytkowania nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyzdroje.
12. Sprawozdanie z pracy doraźnej komisji Rady Miejskiej ds. zagospodarowania terenu przy Molo.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie nieruchomości aportem do spółki ,,Promenada” Sp. z o.o.
14. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje na terenie ograniczonym ulicami: Gryfa Pomorskiego, Polną, Adama Wodziczki.
15. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Planu działań Gminy Międzyzdroje w zakresie rozwoju turystyki”.
16. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
17. Projekt uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
18. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za niektóre świadczenia przekraczające bezpłatne zajęcia w zakresie realizacji podstawy programowej w Przedszkolu Miejskim nr 1 ,,Morskie Skarby” w Międzyzdrojach oraz w Punkcie Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy.
19. Projekt uchwały w sprawie kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 do Przedszkola Miejskiego nr 1 ,,Morskie Skarby” w Międzyzdrojach oraz Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy i określenia dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.
20. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach na rok 2017.
21.  Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych Rady Miejskiej w Międzyzdrojach na rok 2017  .
22. Projekt uchwały w sprawie skargi na działalność Burmistrza Międzyzdrojów. 
23. Sprawozdanie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu z pracy komisji w roku 2016.
24. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z   prac między sesjami.
25. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
26. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
27. Wnioski komisji i radnych.
28. Wnioski i skargi mieszkańców.
29. Zakończenie obrad.

 

Informacja o komisjach

1. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się 21.02.2017 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
2. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się 20.02.2017 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.

 

 
PODSTAWA PRAWNA 
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz.U.2016, poz.446, poza. 1579) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
16 lut 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
16 lut 2017, godz. 15:13

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
16 lut 2017, godz. 15:13