Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o Samorządzie gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579, poz. 1949),  zawiadamiam Państwa, że zwołuję  XXXII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się  27 kwietnia  2017 r.  o godz. 09.00
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ,
ul. Książąt Pomorskich 5.
 

Porządek:

1. Otwarcie XXXII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku  obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XXXI Sesji RM w Międzyzdrojach z dnia 31.03.2017 r.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XXXI/313/17 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 31 marca 2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego  ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe. 
6. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych – gminnych w granicach administracyjnych miasta Międzyzdroje.
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości ( miejsca 2.meterowe)
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (ul. Komunalna, dz. Nr 416/8 o pow. 8.375 m2).
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (dz. Nr 173/12 o pow. 5000 m² przy ul. Przy Wodociągach).
11. Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Międzyzdroje.
12. Przyjęcie protokołu  Komisji Rewizyjnej z  kontroli realizacji wieloletnich umów dzierżaw, powyżej 5 lat.
13. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej  z kontroli UKS CHROBRY w ramach udzielonych dotacji finansowych za rok  2016.
14. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z   prac między sesjami.
15. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
17. Wnioski komisji i radnych.
18. Wnioski i skargi mieszkańców.
19. Zakończenie obrad.

Informacja o komisjach
1. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się 25.04.2017 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
2. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się 26.04.2017 r. o godz.10.00, wg odrębnego porządku.
 
PODSTAWA PRAWNA 
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz.U.2016, poz.446, poza. 1579) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy

     72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pom. 5,  tel/fax.. 091 3275647 ,  e-mail    rada miejska@miedzyzdroje.pl           


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
20 kwi 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
25 kwi 2017, godz. 07:47

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
25 kwi 2017, godz. 07:47