Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579, poz. 1948,  Dz. U. z 2017 r. poz. 730, poz. 935),  zawiadamiam Państwa, że zwołuję  XXXVI Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się
28 września 2017 r.  o godz. 09.00 .
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5.

Porządek:

1.    Otwarcie XXXVI Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski do porządku  obrad.
3.    Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XXXV Sesji RM w Międzyzdrojach z dnia 24.08.17 r.
4.    Interpelacje i zapytania radnych.
5.    Projekt uchwały  w sprawie zmiany uchwały nr I/6/14 z dnia 28.11.2014 r. w sprawie powołania Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych, określenie jej składu oraz podmiotu działania.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2017.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
8.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
9.    Projekt uchwały w sprawie utworzenia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. z siedzibą w Międzyzdrojach.
10.    Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze skateparku przy ul. Gryfa Pomorskiego 61b w Międzyzdrojach.
11.    Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży i w miejscu sprzedaży na terenie gminy Międzyzdroje.
12.    Projekt uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa Wicko nad zmianą w statucie sołectwa Wicko.
13.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (przy ul. Komunalnej dz. 326/28 o pow. 251 m2).
14.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny przy ul. Światowida o pow. 29,72 m2).
15.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny przy ul. Książąt Pomorskich i pow. 77,64 m2).
16.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (przy ul. 1000-lecia PP dz. Nr 408 o pow. 43 m2).
17.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (przy ul. 1000-lecia PP, dz. Nr 408 o pow. 43 m2).
18.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (na okres 3 lat terenu o pow. 370 m2 i 77 m2, dz. 418 przy ul. Gryfa Pomorskiego).
19.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Honorowy Obywatel Międzyzdrojów” ( Prof. Marian Rębkowski).
20.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Światowy Związek Żołnierzy Armii Kraj owej Okręgu Szczecin).
21.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Jerzy Mrówczyński).
22.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Dariusz Traut).
23.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (pośmiertnie Emma Petrow).
24.    Projekt uchwały w sprawie skargi  na działalność  Burmistrza Międzyzdrojów ( G.P. oraz K.Cz)
25.    Projekt uchwały w sprawie skargi  Pani E. Sz. na działalność  Burmistrza Międzyzdrojów.
26.    Projekt uchwały w sprawie uznania właściwości Rady Miejskiej do rozpoznania  skargi  R.R. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
27.    Projekt uchwały w sprawie zawiadomienia Pana R.R. o niezałatwieniu skargi w terminie.
28.    Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z   prac między sesjami.
29.    Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
30.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
31.    Wnioski komisji i radnych.
32.    Wnioski i skargi mieszkańców.
33.    Zakończenie obrad.

INFORMACJA O KOMISJACH

1.    Komisja SKiS  odbędzie się  25.09.2017 r. godz. 10.00
2.    Komisja RGiB odbędzie się  27.09.2017 r. godz. 10.00

 

 

PODSTAWA PRAWNA    
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579, poz. 1948, Dz. U. z 2017 r. poz. 730, poz. 935) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
21 wrz 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
21 wrz 2017, godz. 15:29

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
21 wrz 2017, godz. 15:29