Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579, poz. 1948,  Dz. U. z 2017 r. poz. 730, poz. 935),  zawiadamiam Państwa, że zwołuję  XXXVII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się
26 października 2017 r.  o godz. 09.00 .
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5.

Porządek:

1.    Otwarcie XXXVII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski do porządku  obrad.
3.    Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XXXVI Sesji RM w Międzyzdrojach z dnia 28.09.17 r.
4.    Interpelacje i zapytania radnych.
5.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2017.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
8.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 430/3 o pow. 250 m2 przy ul. Cichej).
9.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 60/3 przy ul. Bohaterów Warszawy).
10.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 230/32 o pow. 12 m2 przy ul. Plac Neptuna).
11.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 591/4 o pow. 15 m2 przy ul. Kolejowej).
12.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 331 o pow. 120 m2 przy ul. Słowiańskiej)
13.    Projekt uchwały  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny nr 2 o pow. użytkowej 77,64 m2,  przy ul. Książąt Pom. 26)
14.    Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze skateparku przy ul. Gryfa Pomorskiego 61 b w Międzyzdrojach.
15.    Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których świadczone są usługi hotelarskie.
16.    Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/265/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15.12.2016 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
17.    Projekt uchwały w sprawie Raportu z realizacji ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyzdroje” za lata 2015/2016.
18.    Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach.
19.    Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy.
20.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LVI/551/14 z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzyzdroje, obejmującego obszar położony w części wschodniej miasta w obrębie geodezyjnym miasta Międzyzdroje, pomiędzy ul. Turystyczna, Promenada Gwiazd, Campingowa, Zwycięstwa, Gryfa Pomorskiego, Krótka, Ignacego Krasickiego, Książąt Pomorskich, Tadeusza Kościuszki, Tysiąclecia Państwa Polskiego, Romualda Traugutta.
21.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Międzyzdroje na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
22.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Jerzy Mrówczyński).
23.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Dariusz Traut).
24.    Projekt uchwały w sprawie skargi G.P. oraz K.Cz. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
25.    Projekt uchwały w sprawie skargi Pana R.R. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
26.    Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli rozliczeń finansowych ZOŚ (utrzymanie zieleni miejskiej oraz akcji zima) za 2016 rok.
27.    Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z   prac między sesjami.
28.    Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
29.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
30.    Wnioski komisji i radnych.
31.    Wnioski i skargi mieszkańców.
32.    Zakończenie obrad.

INFORMACJA O KOMISJACH

1.    Komisja SKiS  odbędzie się  23.10.2017 r. godz. 10.00
2.    Komisja RGiB odbędzie się  24.10.2017 r. godz. 10.00


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
20 paź 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
20 paź 2017, godz. 11:35

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
20 paź 2017, godz. 11:35