Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.594, zm. Dz. U. z 2013 poz. 645, 1318) zawiadamiam, że zwołuję XLVIII  Sesję Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach, która  odbędzie się:

28 stycznia 2014r.,  o godz. 10 .00

Miejsce obrad – Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,
ul. Książąt Pomorskich 5
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do porządku  obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z  Sesji Rady Miejskiej Nr XLVII z dnia 19.12.2013 r.
4. Interpelacje Radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2014.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2014-2024.
7. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Międzyzdroje w 2014 r.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości dofinansowania dla powiatu kamieńskiego w ramach udzielonej dotacji.
9. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020.
10. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Pomoc gminy w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020.
11. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania w formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności albo świadczenia rzeczonego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020.
12. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej do załatwienia indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości ( dz. nr 487/47 o pow. 159 m²) ul.  Polna.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (tereny o pow. 17 m² i 30 m² stanowiące cz. dz. 173/6 o pow. 54.508 m²) ul. Bukowa.
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 377 o pow. 326 m²) ul. Niepodległości.
16. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren o pow. 450 m² stanowiący cz. dz. nr 324/1 o pow. 17.510 m²) ul. Niepodległości.
17. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren o łącznej pow. 24 m² stanowiący części działek nr 74/2 i 72/3) ul. Boh. Warszawy .
18. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 326/8 o pow. 136 m²) ul. Komunalna.
19. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr 225/7 o pow. 19 m², nr 225/10 o pow. 20 m², nr 225/14 o pow. 24 m², nr 225/15 o pow. 24 m²) ul. Zdrojowa.
20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren o pow. 390 m² stanowiący cz. dz. nr 418 o pow. 3.112 m²) ul. Niepodległości.
21. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (teren o pow. 120 m² stanowiący cz. dz. 331 o pow. 898 m²) ul. Słowiańska.
22. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dwa tereny o pow.  po 2,75 m² stanowiące cz. dz. nr 255 o pow. 12.951 m²) . ul. Boh. Warszawy
23. Projekt uchwały w sprawie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gmina Miasto Świnoujście a Gminą Międzyzdroje dotyczącego wspólnej realizacji lokalnego transportu zbiorowego.
24. Projekt uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje na terenie ograniczonym ul. Komunalną, ul. Nowomyśliwską, ul. Wodziczki, ciekiem wodnym „Stary Zdrój”, terenami kolejowymi i ul. Niepodległości.
25. Projekt uchwały w sprawie skargi  na nienależyte wykonywanie zadań przez Burmistrza Międzyzdrojów ( skarga z dnia 17.12.2013 r.)
26. Sprawozdanie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu.
27. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu.
28. Sprawozdanie komisji Spraw Komunalnych i Społecznych.
29. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych.
30. Sprawozdanie komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej.
31. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej.
32. Przyjęcie protokołu z kontroli umowy dzierżawy Nr G.7224/278/16/2012 z dnia 12.03.2012 r.
33. Projekt uchwały w sprawie skargi na nienależyte wykonywanie zadań przez Burmistrza Międzyzdrojów.
34. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
35. Odpowiedzi na interpelacje.
36. Zapytania i wolne wnioski.
37. Wnioski i skargi mieszkańców.
38. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
39. Zakończenie obrad.
Informacje o posiedzeniach komisji :

1. Komisja Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się w dniu 22.01.2014 r. (środa) o godz. 10.00, wg odrębnego porządku posiedzenia.
2. Komisja Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się w dniu 27.01.2014 r. (poniedziałek) o godz. 10.00, wg odrębnego porządku posiedzenia.
PODSTAWA PRAWNA
 
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tekst jednolity  Dz. U. z 2013 r,. poz. 594, poz.645) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyzdrojach 

 Jan Magda


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
21 sty 2014

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
21 sty 2014, godz. 15:11

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
21 sty 2014, godz. 15:11