Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2017, poz. 1875, poz. 2232, z 2018 r., poz. 130),  
zawiadamiam Państwa, że zwołuję  XLV Sesję Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach,
która  odbędzie się  14 czerwca 2018   o godz. 9.00 ,
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,
 ul. Książąt Pomorskich 5.

Porządek:
1.    Otwarcie XLV Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski do porządku  obrad.
3.    Uwagi i poprawki Radnych do protokołów z XLIII i XLIV Sesji RM w Międzyzdrojach.
4.    Interpelacje i zapytania radnych.
5.    Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 rok.
a)    zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2017 rok;
b)    zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
c)    przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
d)    zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego  Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej    w Międzyzdrojach;
e)    dyskusja;
6.    Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem  z wykonania budżetu za rok 2017.
7.    Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017 .
8.    Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z   prac między sesjami.
9.    Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
10.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
11.    Wnioski komisji i radnych.
12.    Wnioski i skargi mieszkańców.
13.    Zakończenie obrad.

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz.U.2017 poz. 1875, poz. 2232) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.   

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
29 maj 2018

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
29 maj 2018, godz. 13:08

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
29 maj 2018, godz. 13:08