19165 Utrudnienia w obsłudze interesantów | BIP - Gmina Międzyzdroje
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Utrudnienia w obsłudze interesantów

Uprzejmie informujemy, że z dniem 20.06.2022(poniedziałek) rozpoczynamy funkcjonowanie w nowej siedzibie przy Placu Ratuszowym 1. Zachęcamy, do wcześniejszego umawiania wizyt drogą telefoniczną, co skróci czas oczekiwania na załatwienie sprawy.Aktualny wykaz telefonów wraz z numerami pokoi, gdzie oczekują na Państwa nasi pracownicy można znaleźć tutaj : (link do aktualnego spisu telefonów).

Ponadto na parterze, w holu wejściowym znajdziecie Państwo pomoc na punktach obsługi Klienta, gdzie zostaniecie Państwo pokierowani do odpowiedniego referatu merytorycznego. Referaty w nowej siedzibie rozlokowane są na trzech poziomach i trochę czasu zajmie zanim Wszyscy nauczymy się po nich poruszać. Na parterze, oprócz punktów obsługi Klienta znajduje się jeszcze Straż Miejska. Do referatów wyżej można się dostać klatką lub windą. Chcemy, żeby odbyło się to dla Państwa bez zbędnych komplikacji i nasi pracownicy czekają na Was, aby Wam pomóc. Ponieważ do tej pory nie zainstalowała się jeszcze żadna placówka bankowa, o co bardzo zabiegamy, w pierwszym okresie nie będzie możliwości dokonywania wpłat gotówkowych. Bardzo prosimy o dokonywanie wpłat za pomocą bankowości elektronicznej lub placówek bankowych i punktach pocztowych zlokalizowanych w pobliżu.

 

Serdecznie zapraszamy do nowej siedziby przy Placu Ratuszowym 1.

 

Sekretarz Gminy

Adam Szczodry


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
20 cze 2022, godz. 07:53

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
22 gru 2021, godz. 16:08