Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zmiany w obsłudze interesantów

Szanowni Państwo!

            W związku z trwającą epidemią COVID-19 i kolejnymi obostrzeniami w tym zakresie, dbając o Państwa bezpieczeństwo, zmienia się sposób organizacji pracy oraz przyjmowania interesantów w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach, począwszy od dnia 22 marca 2021 r.  (poniedziałek) - do odwołania.

Bezpośrednia obsługa interesantów, bez uprzedniego uzgodnienia terminu wizyty, odbywać się będzie wyłącznie w zakresie:

- dokonywania tylko operacji bezgotówkowych: kartą lub blikiem  (nie będzie przyjmowana gotówka) w kasie Urzędu Miejskiego, od poniedziałku do piątku, w godz. 11.00 – 14.00, tel. 913275641, 

- zgłoszenia zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tel. 913275658.

 

W pozostałych sprawach obsługa interesantów odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w Urzędzie.

Z pracownikami prosimy kontaktować się w godzinach otwarcia Urzędu Miejskiego: poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 7.30 – 15.30, środa 7.30 – 16.30 i piątek w godz. 7.30 do 14.30.  Numery telefonów i adresy e-mail pracowników znajdują się na stronie  https://bip.miedzyzdroje.pl/kontakty.

 

Wnioski i podania można wrzucać do specjalnie przygotowanych skrzynek pocztowych zamontowanych przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. Książąt Pomorskich 5 i  przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach oraz świetlicy „Wiklina” w Wapnicy.

 

Jednocześnie zachęcamy Państwa do składania korespondencji za pośrednictwem platforma ePUAP. Adres skrytki urzędu:   /ag8136hflj/SkrytkaESP.

 

Z up. Burmistrza

Sekretarz Gminy

Adam Szczodry


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
21 sty 2021, godz. 14:04

Osoba aktualizująca informacje

-

Data aktualizacji:
-