Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II , ul. Kolejowa 33, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 328 03 44, faks 0 91 328 03 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm1.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach przy ul. Kolejowej 33.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego produktów żywnościowych, z podziałem na zadania - liczba zadań - 8.
Szczegółowy zakres dostaw obejmują załączniki od nr 3 do nr 10.
Zadanie 1 - załącznik nr 3 - produkty należące do grupy: 15100000-9
Zadanie 2 - załącznik nr 4 - produkty należące do grup: 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2
Zadanie 3 - załącznik nr 5 - produkty należące do grupy: 03200000-3
Zadanie 4 - załącznik nr 6 - produkty należące do grupy: 15300000-1
Zadanie 5 - załącznik nr 7 - produkty należące do grupy: 15500000-3
Zadanie 6 - załącznik nr 8 - produkty należące do grupy: 03100000-2
Zadanie 7 - załącznik nr 9 - produkty należące do grupy: 15200000-0
Zadanie 8 - załącznik nr 10 - produkty należące do grupy: 15300000-1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2. wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę,
3. wypełnione załączniki Nr 3 -10 do SIWZ - zestawienie i cennik zamawianych produktów.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3. aktualny wypis z rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzający zakład
do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego,
4. aktualny wypis z rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzający zakład
do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego lub aktualny protokół kontroli przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną,
5.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia,, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia składa następujące dokumenty:
1. wdrożony system HACCP poprzez przedstawienie aktualnego protokołu kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
2. aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
że środek transportu, którym Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia, dopuszczony został do transportu żywności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul.Kolejowa 33, 72-500 Międzyzdroje.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła Ii, ul. Kolejowa 33, 72-500 Międzyzdroje.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów , których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne produkty spożywcze,
produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty rolnictwa i ogrodnictwa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa mrożone i owoce przetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 10 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.