Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Termin składania ofert: 2025-04-30 08:00

Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 332/5 i 344/3 obręb 21 Międzyzdroje

Przejdź do załączników

Link do ogłoszenia: https://e-propublico.pl/PostepowaniaZamawiajacego/DokumentyZamowienia?przetargId=af702c9a-6ee9-48f6-be05-b2a847109855

 

 

Ogłoszenie nr 2025/BZP 00191130 z dnia 2025-04-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 332/5 i 344/3 obręb 21 Międzyzdroje"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 332/5 i 344/3 obręb 21 Międzyzdroje"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e2899a-cab4-4371-b756-355b3ddd6374

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042152/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 332/5 i 344/3 - obręb 21 Międzyzdroje.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane w pkt. 14, 15 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegające na przebudowie drogi istniejącej nawierzchni na działkach 332/5 i 334/3 obręb 21 Międzyzdroje, wraz z wykonaniem wpustów deszczowych i sieci oświetlenia ulicznego oraz wymianą nawierzchni na części działki 332/7 obręb 21 Międzyzdroje.
Projektowane zagospodarowanie terenu.
1) Parametry techniczne:
a) Klasa drogi - wewnętrzna.
b) Kategoria drogi - gminna.
c) Położenie - na terenie zabudowanym.
d) Prędkość - 30 km/h.
e) Szerokość jezdni - 3,00m.
f) Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2,0%.
g) Szerokość placu - 2,50-4,50m.
h) Kategoria ruchu - KR1-2.
2) Rodzaje nawierzchni:
a) Jezdnia - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm. Szerokość drogi 3.0m.
b) Wjazd - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm. Istniejący zjazd z ul. M. Skłodowskiej-Curie należy przebudować z dowiązaniem do istniejącego chodnika.
c) Zjazd - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm. Zjazd zaprojektowano o szerokościach dostosowanych do szerokości istniejących bram wjazdowych do posesji.
d) Plac - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm. Szerokość placu od 2,50 do 4,50 m.
e) Ściek - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm.
f) Chodnik - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm .
3) Odwodnienie:
Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez ściek i spadki poprzeczne oraz podłużne do wpustów deszczowych.
4) Oświetlenie:
Klasa oświetlenia ulicznego dla drogi M6. Słupy stożkowe ocynkowane o grubości ścianki nie mniej niż 4 mm, wysokość h-6,5m. Oświetlenie w technologii LED, oprawy drogowe w stopniu IP66.
Dodatkowo w ramach zadania należy wymienić nawierzchnie na części działki 332/7 obręb 21 Międzyzdroje, tj. nawierzchnie z płyt drogowych zastąpić nawierzchnią z kostki betonowej o grubości 8 cm.
Wykonawca zobowiązany jest do rozebrania płyt żelbetonowych pełnych o powierzchni ponad 3 m?, wywiezieniu płyt z terenu rozbiórki na działkę nr 98 obręb Lubin i ponownego ich ułożenia na wskazanym terenie.
Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie dyspozytorów sieci: energetycznych, gazowych i innych jeżeli występują o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowi projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienie obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, który z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym miedzy innymi koszty regulacji istniejących nawierzchni do poziomu projektowanej nawierzchni, dostosowanie do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów na posesjach przyległych, regulację elementów ogrodzeń, bram wjazdowych i furtek.
Zwraca się uwagę, że przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji wobec tego jest to jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił uszczegółowianie wynagrodzenie ryczałtowego Wykonawcy określonego w Ofercie.
W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o Przedmiocie umowy, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści wskazanych wyżej dokumentów
Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane prze konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, to produkty tę stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki Zamawiający, dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
- wyglądu (struktura, barwa, kształt),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami.
Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż do 5 dni po zawarciu umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej "Harmonogramem"), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: annalysiuk@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

 

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu szczegółowo opisano w pkt.8 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowo opisano w § 16 ZMIANA UMOWY we wzorze umowy , stanowiący załącznik do postepowania

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

2025-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Olejniczak

Data wytworzenia:
15 kwi 2025

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
15 kwi 2025, godz. 11:59

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
15 kwi 2025, godz. 12:00