Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o LVII Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się w dniu 9 marca 2023 roku o godzinie 12:00

Z A W I A D O M I E N I E

 

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LVII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 9 marca 2023 roku o godzinie 12:00

Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1,  Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.

 

Porządek: 

  1. Otwarcie LVII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski do porządku  obrad.
  3. Uwagi radnych do protokołów z dnia 20.12.2022 r., 28.12.2022, 20.01.2023
  4. Interpelacje i zapytania radnych.
  5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
  6. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego Spółki działającej pod firmą Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.
  7. Projekt uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Międzyzdroje dla jednostek ochotniczej straży pożarnej oraz sposobu rozliczania i kontroli wykorzystania tych dotacji.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2023.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/662/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/663/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
  11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXVIII/334/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Międzyzdroje. 
  12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/395/21 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych -gminnych w granicach administracyjnych miasta Międzyzdroje.
  13. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/218/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 27 lutego 2020 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w Gminie Międzyzdroje, których zarządcą jest Burmistrz Międzyzdrojów, na cele niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.
  14.  Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (dz. nr 431/3 o pow. 60 m2 przy bazie rybackiej)
  16. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (dz. nr 70/17 o pow. 10,34 m2 – zachodnia wieżyczka molo)
  17. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Międzyzdrojskiego programu edukacji czynszowej dłużników komunalnych lokali mieszkalnych i socjalnych w latach 2023-2027.
  18. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje-Centrum Promenady III
  19. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami
  20. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  21. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  22. Wnioski komisji i radnych.
  23. Wnioski i skargi mieszkańców.            
  24. Zakończenie obrad.                                                                

                

Przewodniczący Rady

Jan Węglorz

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
03 mar 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
03 mar 2023, godz. 12:17

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
03 mar 2023, godz. 12:17