Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o LXII Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 29 czerwca 2023 r. o godzinie 11:00

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LXII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 29 czerwca 2023 r. o godzinie 11.00

Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.

 

Porządek: 

  1. Otwarcie LXII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski do porządku  obrad.
  3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 2.06.2023 r. i 15.06.2023 r.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.
  5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
  6. Przedstawienie, analiza oraz debata nad raportem o stanie gminy za 2022 rok.
  7. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów wotum zaufania.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 rok.
    1. zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2022 rok;
    2. zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
    3. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
    4. zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach;
    5. dyskusja;
  9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 r.
  10. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2022.
  11.  Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  14. Wnioski komisji i radnych.
  15. Wnioski i skargi mieszkańców.                                                 
  16. Zakończenie obrad.                 

Przewodniczący Rady

Jan Węglorz

                                                                             

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
16 cze 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
16 cze 2023, godz. 08:11

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
16 cze 2023, godz. 08:11