Zawiadomienie o LXII Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 29 czerwca 2023 r. o godzinie 11:00
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LXII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 29 czerwca 2023 r. o godzinie 11.00
Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.
Porządek:
- Otwarcie LXII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- Wnioski do porządku obrad.
- Uwagi radnych do protokołu z dnia 2.06.2023 r. i 15.06.2023 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
- Przedstawienie, analiza oraz debata nad raportem o stanie gminy za 2022 rok.
- Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów wotum zaufania.
- Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 rok.
- zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2022 rok;
- zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
- przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
- zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach;
- dyskusja;
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 r.
- Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2022.
- Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wnioski komisji i radnych.
- Wnioski i skargi mieszkańców.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
Jan Węglorz
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
16 cze 2023
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
16 cze 2023, godz. 08:11
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
16 cze 2023, godz. 08:11