Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 27 lipca 2023 r. o godzinie 12:00
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LXIII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 27 lipca 2023 r. o godzinie 12.00
Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.
Porządek:
- Otwarcie LXIII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
- Wnioski do porządku obrad.
- Uwagi radnych do protokołu z dnia 29.06.2023 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki ,,Nowe Centrum” sp. z o.o. w Międzyzdrojach.
- Projekt uchwały w sprawie powierzenia wykonywania zadań własnych Gminy z zakresu gospodarki komunalnej obejmujących kulturę, kulturę fizyczną i turystykę oraz promocję spółce ,,Nowe Centrum” sp. z o.o. w Międzyzdrojach.
- Projekt uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzaju materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Międzyzdroje w rejonie ulicy Gryfa Pomorskiego – Promenada Zachodnia.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LVII/708/23 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 9.03.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje – Centrum Promenady III.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr421 o pow. 148 m2 na rok czasu przy ul. Niepodległości).
- Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wnioski komisji i radnych.
- Wnioski i skargi mieszkańców.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
Jan Węglorz
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
20 lip 2023
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
20 lip 2023, godz. 08:24
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
20 lip 2023, godz. 08:24