Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o LXVSesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 28 września 2023 r. o godzinie 11.00

Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LXV Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 28 września 2023 r. o godzinie 11.00 
Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, 
Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.


Porządek:  
1.    Otwarcie LXV Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski do porządku  obrad.
3.    Uwagi radnych do protokołu z dnia 31.08.2023 r.
4.    Interpelacje i zapytania radnych.
5.    Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
6.    Projekt Uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki „Nowe Centrum” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Międzyzdrojach
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2023.
8.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/662/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok.
9.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/663/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
10.    Projekt uchwały w zmiany Uchwały nr XXXV/432/21 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie inkasa opłaty miejscowej
11.    Projekt uchwały w sprawie likwidacji zakładu budżetowego – Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach oraz określenia nowej formy wykonywania zadań tego zakładu
12.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (działka nr 7/41, nr 7/42, nr 7/43, nr 7/44 obręb 16 miasta Międzyzdroje )
13.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy ( dot. działki nr 166, obręb 23 Wapnica)
14.    Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na wkład własny na dofinansowanie zadania pn. „Remont i renowacja oraz prace konserwatorskie i restauratorskie kościoła pw. św. Piotra Apostoła w Międzyzdrojach”
15.    Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na dofinansowanie zadania  pn. „Remont i renowacja oraz prace konserwatorskie i restauratorskie kościoła pw. św. Piotra Apostoła w Międzyzdrojach”, w ramach  Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
16.    Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyzdroje".
17.    Projekt uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Międzyzdroje
18.    Projekt uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy Międzyzdroje
19.    Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
20.    Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
21.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
22.    Wnioski komisji i radnych.
23.    Wnioski i skargi mieszkańców.                      
24.    Zakończenie obrad.                    

Przewodniczący Rady
       Jan Węglorz
                      

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.   
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:
21 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
21 wrz 2023, godz. 14:36

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
27 wrz 2023, godz. 13:06