Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE

27 września 2017 r. (środa) o godz. 10.00  w biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 14, ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1.    Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z dnia  23.08.2017.
4.    Projekt uchwały  w sprawie zmiany uchwały nr I/6/14 z dnia 28.11.2014 r. w sprawie powołania Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych, określenie jej składu oraz podmiotu działania.
5.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2017.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
8.    Projekt uchwały w sprawie utworzenia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. z siedzibą w Międzyzdrojach.
9.    Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze skateparku przy ul. Gryfa Pomorskiego 61b w Międzyzdrojach.
10.    Projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży i w miejscu sprzedaży na terenie gminy Międzyzdroje.
11.    Projekt uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa Wicko nad zmianą w statucie sołectwa Wicko.
12.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (przy ul. Komunalnej dz. 326/28 o pow. 251 m2).
13.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny przy ul. Światowida o pow. 29,72 m2).
14.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny przy ul. Książąt Pomorskich i pow. 77,64 m2).
15.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (przy ul. 1000-lecia PP dz. Nr 408 o pow. 43 m2).
16.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (przy ul. 1000-lecia PP, dz. Nr 408 o pow. 43 m2).
17.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (na okres 3 lat terenu o pow. 370 m2 i 77 m2, dz. 418 przy ul. Gryfa Pomorskiego).
18.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Honorowy Obywatel Międzyzdrojów” ( Prof. Marian Rębkowski).
19.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Światowy Związek Żołnierzy Armii Kraj owej Okręgu Szczecin).
20.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Jerzy Mrówczyński).
21.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Dariusz Traut).
22.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (pośmiertnie Emma Petrow).
23.    Projekt uchwały w sprawie skargi  na działalność  Burmistrza Międzyzdrojów ( G.P. oraz K.Cz)
24.    Projekt uchwały w sprawie skargi  Pani E. Sz. na działalność  Burmistrza Międzyzdrojów.
25.    Projekt uchwały w sprawie uznania właściwości Rady Miejskiej do rozpoznania  skargi  R.R. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
26.    Projekt uchwały w sprawie zawiadomienia Pana R.R. o niezałatwieniu skargi w terminie.
27.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
28.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
29.    Zakończenie posiedzenia.    
                                                  
                                    

    
                  Przewodniczący Rady                             

                          Jan Magda


PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2016. Poz. 446, poz. 1579, poz. 1949) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
21 wrz 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
21 wrz 2017, godz. 15:27

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
21 wrz 2017, godz. 15:27