Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

               ZAWIADOMIENIE

 

W  dniu 25 kwietnia 2017 r. o godz. 10.00 (środa) w sali konferencyjnej  Urzędu Miejskiego, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i  Społecznych  Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

 

Porządek posiedzenia

 

  1.             Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 9.03.2017 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XXXI/313/17 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 31 marca 2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego  ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe. 
  5. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych – gminnych w granicach administracyjnych miasta Międzyzdroje.
  6. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej.
  7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości ( miejsca 2.meterowe)
  8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości                       (ul. Komunalna, dz. Nr 416/8 o pow. 8.375 m2).
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy (dz. Nr 173/12 o pow. 5000 m² przy ul. Przy Wodociągach).
  10. Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Międzyzdroje.
  11. Przyjęcie protokołu  Komisji Rewizyjnej z  kontroli realizacji wieloletnich umów dzierżaw, powyżej 5 lat.
  12. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej  z kontroli UKS CHROBRY w ramach udzielonych dotacji finansowych za rok  2016.
  13. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  14. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  15. Zakończenie posiedzenia .                   

 

Przewodniczący Rady

 

Jan Magda

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz.446, poz. 1579)  niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.    


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
20 kwi 2017

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
20 kwi 2017, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
20 kwi 2017, godz. 13:48