Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 12 stycznia 2023 r. o godz. 12.30.
WSO.0012-5. 1 .2023.SJ Międzyzdroje, dnia 2.01.2023 r.
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 12 stycznia 2023 r. o godz. 12.30. Komisja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w Sali Obrad Rady Miejskiej pok. Nr 101-102 przy Placu Ratuszowym 1.
Porządek:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 26.08.2022 r.
- Rozpatrzenie skargi z dnia 13.12.2022 r. na Burmistrza Międzyzdrojów w związku z niewykonaniem czynności polegającej na zapewnieniu dostępu do danych dot. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Rozpatrzenie skargi z dnia 19.12.2022 r. na Burmistrza Międzyzdrojów w zakresie negatywnego rozpatrzenia wniosku o przyznanie dodatku węglowego.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Komisji
Krystian Mazur
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Trojan Data wytworzenia:
02 sty 2023
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
02 sty 2023, godz. 18:21
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
02 sty 2023, godz. 18:23