Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 22 września 2023 r. o godz. 14.00
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 22 września 2023 r. o godz. 14.00. Komisja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w Sali Obrad Rady Miejskiej pok. Nr 101-102 przy Placu Ratuszowym 1.
Porządek:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 07.03.2023 r.
- Rozpatrzenie wniosku z dnia 29.08.2023 dotyczącego podjęcia działań poprawiających czystość plaż Gminy Międzyzdroje
- Rozpatrzenie skargi z dnia 17.08.2023 r. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów w zakresie nie podjęcia działań zapewniających ciszę nocną.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Komisji
Krystian Mazur
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Grądz Data wytworzenia:
14 wrz 2023
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
14 wrz 2023, godz. 13:41
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
14 wrz 2023, godz. 13:41