Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 22 września 2023 r. o godz. 14.00

Z A W I A D O M I E N I E

 Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,  odbędzie się 22 września 2023 r. o godz. 14.00. Komisja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w Sali Obrad Rady Miejskiej pok. Nr 101-102 przy Placu Ratuszowym 1.

 

Porządek:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z  dnia 07.03.2023 r.
  4. Rozpatrzenie wniosku z dnia 29.08.2023 dotyczącego podjęcia działań poprawiających czystość plaż Gminy Międzyzdroje
  5. Rozpatrzenie skargi z dnia 17.08.2023 r. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów w zakresie nie podjęcia działań zapewniających ciszę nocną.
  6. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  7. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  8. Zakończenie posiedzenia.

 

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

                                                                       

    Przewodniczący Komisji

          Krystian Mazur


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:
14 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
14 wrz 2023, godz. 13:41

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
14 wrz 2023, godz. 13:41