Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

Z A W I A D O M I E N I E

 

Działając na podstawie  art. 20 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Z 2013 r., poz.594 ) zawiadamiam, że zwołuję XLV  Sesję Rady Mejskiej w Międzyzdrojach, która  odbędzie się:

 

       29 października  2013 r.,  o godz. 9 .00

 

Miejsce obrad – Sala Teatralna w Międzynarodowym Domu Kultury w Międzyzdrojach,  ul. Bohaterów Warszawy 20

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku  obrad
  3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z  Sesji Rady Miejskiej Nr XLIV z dnia 24.09.2013 r.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Informacja Burmistrza o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Międzyzdroje.
  6. Przebieg sezonu letniego 2013 w Gminie Międzyzdroje:

a) informacja służb porządkowych i ratowniczych:

-  Państwowa Straż Pożarna

- WOPR

- Policja

- Straż Miejska

-b) informacja Kierownika ZOŚ w Międzyzdrojach w sprawie działalności zakładu w zakresie utrzymania czystości w gminie.

  1. Sprawozdanie z działalności Spółek: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Nowe Centrum.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2013.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej  w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2013-2014.
  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/299/12 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2013 rok.
  5. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Międzyzdrojach.
  6. Projekt uchwały w sprawie skargi z dnia 6.09.2013 r. na bezczynność Burmistrza Międzyzdrojów.
  7. Projekt uchwały w sprawie skargi na zaniedbanie i nienależyte wykonywanie zadań przez Burmistrza Międzyzdrojów.
  8. Stanowisko Rady Miejskiej w sprawie wezwania do usunięcia naruszenia uprawnienia do kupna lokalu mieszkalnego.
  9. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
  10. Odpowiedzi na interpelacje.
  11. Zapytania i wolne wnioski.
  12. Wnioski i skargi mieszkańców.
  13. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
  14. Zakończenie obrad.

 

 

Informacje o posiedzeniach komisji :

 

1. Połączone posiedzenie stałych komisji odbędzie się w dniu 24.10.2013 r. o godz. 10.00. wg odrębnego porządku.

 

PODSTAWA PRAWNA

 

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

Przewodniczący Rady Miejskiej

w Międzyzdrojach 

Jan Magda


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
22 paź 2013

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
22 paź 2013, godz. 14:47

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
23 gru 2013, godz. 12:01