Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu Komisji w dniu 24 lipca 2023 r. o godzinie 11:00
ZAWIADOMIENIE
W dniu 24 lipca 2023 r. (poniedziałek) o godz. 11.00 odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, pok. 101-102.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie połączonego posiedzenia komisji i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 27.06.2023 r.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki ,,Nowe Centrum” sp. z o.o. w Międzyzdrojach.
- Projekt uchwały w sprawie powierzenia wykonywania zadań własnych Gminy z zakresu gospodarki komunalnej obejmujących kulturę, kulturę fizyczną i turystykę oraz promocję spółce ,,Nowe Centrum” sp. z o.o. w Międzyzdrojach.
- Projekt uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzaju materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Międzyzdroje w rejonie ulicy Gryfa Pomorskiego – Promenada Zachodnia.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LVII/708/23 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 9.03.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje – Centrum Promenady III.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. nr421 o pow. 148 m2 na rok czasu przy ul. Niepodległości).
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.
Przewodniczący Komisji
KRGiB Józef Bogusław Sutyła
KSKiS Krzysztof Szlaski
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
20 lip 2023
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
20 lip 2023, godz. 08:21
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
20 lip 2023, godz. 08:21