Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu Komisji w dniu 26 września 2023 r. (wtorek) o godz. 10.00

ZAWIADOMIENIE

 

W dniu 26 września  2023 r. (wtorek)  o godz. 10.00  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja  odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, pok. 101-102.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 29.08.2023 r.
  4. Projekt Uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki „Nowe Centrum” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Międzyzdrojach
  5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2023.
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/662/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/663/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
  8. Projekt uchwały w zmiany Uchwały nr XXXV/432/21 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie inkasa opłaty miejscowej
  9. Projekt uchwały w sprawie likwidacji zakładu budżetowego – Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach oraz określenia nowej formy wykonywania zadań tego zakładu
  10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
  11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy
  12. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na wkład własny na dofinansowanie zadania pn. „Remont i renowacja oraz prace konserwatorskie i restauratorskie kościoła pw. św. Piotra Apostoła w Międzyzdrojach”
  13. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na dofinansowanie zadania  pn. „Remont i renowacja oraz prace konserwatorskie i restauratorskie kościoła pw. św. Piotra Apostoła w Międzyzdrojach”, w ramach  Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
  14. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyzdroje".
  15. Projekt uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Międzyzdroje
  16. Projekt uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy Międzyzdroje
  17. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  18. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  19. Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.          

    

                                                                       Przewodniczący Komisji:

KRGiB Józef Bogusław Sutyła

KSKiS Krzysztof Szlaski

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Grądz

Data wytworzenia:
21 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
21 wrz 2023, godz. 14:34

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
21 wrz 2023, godz. 14:34