Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wspólnym posiedzieniu Komisji w dniu 18 kwietnia 2023 r. (wtorek) o godz. 11.00

RADA MIEJSKA W MIĘDZYZDROJACH                                                                                                               

Międzyzdroje, dnia  13.04.2023r.

  WSO.0012-4.    31     .23.SJ      

ZAWIADOMIENIE

 

W dniu 18 kwietnia 2023 r. (wtorek)  o godz. 11.00  odbędzie się  wspólne  posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach. Komisja  odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego  

                w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, pok. 101-102.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie połączonego  posiedzenia komisji  i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 7.03.2023 r.
  4. Koncepcja zagospodarowania obiektu Molo przez Spółkę Adler Schiffe.
  5. Projekt uchwały zmieniający Uchwałę nr XLII/481/21 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 30 listopada 2021 r. w sprawie udzielenia z budżetu Gminy Międzyzdroje na rzecz Powiatu Kamieńskiego pomoc finansowej w postaci dotacji celowej z przeznaczeniem na realizację projektu pn. ,,Transport na życzenie”.
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2023.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/662/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/663/22 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (wschodnia wieżyczka molo)
  10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 70/12 o pow. 44 m2 – taras molo)
  11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. Nr 120/57 o pow. 0,0747 ha oraz dz. Nr 120/58 o pow. 0,0748 ha w Wicku).
  12. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/271/20 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 3 lipca 2020 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
  13. Projekt uchwały w sprawie przekazania do zaopiniowania organowi regulacyjnemu projektu zmiany regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
  14. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Samorządowym Żłobku w Międzyzdrojach.
  15. Projekt uchwały w sprawie określenia sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk na polskich obszarach morskich przyległych do Gminy Międzyzdroje.
  16.  Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  17. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  18. Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.                

                                                                      

Przewodniczący Komisji:

                 

  1. KRGiB Józef Bogusław Sutyła ……………………….

 

  1. KSKiS Krzysztof Szlaski ………………………

 

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
13 kwi 2023

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
13 kwi 2023, godz. 15:46

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
13 kwi 2023, godz. 15:46